تبلیغات
تربیت بدنی مدارس (خزر اسپرت) - تمرینات كششی
تربیت بدنی مدارس (خزر اسپرت)
معلمان تربیت بدنی ، پزشکان بدون مطب
Welcome To Khazar Sport
تمرینات كششی
در هر تمرین كششی تا 30 ثانیه در آن وضعیت باقی بمانید، تا تمرینات كششی موثر واقع شوند، تا حد امكان ماهیچه را بكشید، ( تا حدی كه در قسمت ماهیچه ها احساس درد نكنید ). اگر تمرینات كششی را تا آخر انجام دهید، متوجه خواهید شد كه ماهیچه هایتان سفت تر می شود در نتیجه، حركات كششی را خیلی سخت تر انجام می دهید. در انجام این تمرینها محتاط باشید!

1- كشش ماهیچه های جلویی ران

با یك دست، پا را گرفته و آن را به طرف باسن خم كنید. پای قائم باید كمی خمیده باشد در هر بار، پا را عوض كنید.



2- كشش ماهیچه های پشت ران

پاها را به حالت ضربدر قرار دهید و بالاتنه را به سمت جلو خم كنید. توجه داشته باشید كه پاها تا حد ممكن صاف و بالاتنه كشیده باشد.

3- كشش ماهیچه های داخلی ران

یك گام به طرف راست بردارید و یك پا را كشیده نگه دارید. با درون پا به زمین فشار وارد كنید. در این تمرین، بالاتنه كاملاً راست است. وزنتان را به روی پای خمیده منتقل كنید. توجه داشته باشید كه زانو و انگشتان پا در یك جهت باشند. حال وزن را به روی پای دیگر منتقل كنید.

4- كشش عضلات پشت پا

پنجه یك پا را بر روی لبه پله قرار دهید. پای دیگر روی پله قرار دارد. در این تمرین، پاشنه پا به سمت كف اتاق قرار دارد. در هر بار، پا را عوض كنید.

5- كشش ماهیچه های پشت بازو و كتف

دست خود را بین استخوانهای ترقوه قرار دهید. با دست دیگر آرنج را گرفته و به پایین فشار بیاورید. در هر بار، دست را عوض كنید.

6- كشش عضلات سینه

دستها را پشت بدن در هم قلاب كنید و به سمت بالا بكشید؛ بدون اینكه بالاتنه به جلو خم شود.

7- كشش عضلات كتف

كف دستها را به حالت ضربدر روی هم قرار داده و به بالای سر بكشید. در این حالت، كف دستها به هم فشار وارد می كنند. انگشتان و دستها به سمت بالا كشیده شده اند.







نوع مطلب : حرکات کششی، قدرتی و گرم کننده، 
برچسب ها : تمرینات كششی،
لینک های مرتبط :

شنبه 4 شهریور 1396 17:54
Hello! I realize this is kind of off-topic but I had to ask.
Does building a well-established blog such as yours take a large amount of work?
I am completely new to operating a blog however I do write in my diary everyday.
I'd like to start a blog so I can easily share my personal experience and views online.
Please let me know if you have any suggestions or tips for
new aspiring bloggers. Thankyou!
شنبه 14 مرداد 1396 07:47
I am really grateful to the holder of this site who has shared this
fantastic article at at this place.
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 07:27
I think this is among the most significant info for me.
And i'm glad reading your article. But should remark on some
general things, The website style is ideal,
the articles is really excellent : D. Good job, cheers
جمعه 25 فروردین 1396 06:49
Hi, Neat post. There's an issue together with your site in internet
explorer, would check this? IE nonetheless is the marketplace leader and a good component to other people will omit your excellent writing
due to this problem.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ


سعی بر آن است مطالبی مفید در اختیار معلمان، مربیان، دانشجویان و دانش آموزان گرامی قرار گیرد.


"از دل و دیده گرامی تر هست؟!
آری، دست!
شرف دست همین بس که نوشتن با اوست.
بی گمان هرکه به هر جای درآید ز پای
دستهایش بسته‌ست.
وه!
چه نیروی شگفت انگیزی‌ست
دستهایی که به هم پیوسته‌ست."

مدیر وبلاگ : کبـــــری افـــــــرا
موضوعات
پیوندها
نظرسنجی
به نظر شما کدامیک از طرح های ملی تربیت بدنی در بین دانش آموزان از محبوبیت بیشتری برخوردار است ؟








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر
Online User

IS
کلیه حقوق این وبلاگ برای تربیت بدنی مدارس (خزر اسپرت) محفوظ است