تبلیغات
تربیت بدنی مدارس (خزر اسپرت) - حركات كششی قبل و بعد از دویدن
تربیت بدنی مدارس (خزر اسپرت)
معلمان تربیت بدنی ، پزشکان بدون مطب
Welcome To Khazar Sport
چند حركت كششی، قبل از دویدن، برای گرم شدن بدن و بعد از دویدن، انجام دهید.

1- حركات كششی ماهیچه ای در جلویی ران

پاهایتان را كنار هم قرار دهید. یك پا را در حالی كه در دست گرفته اید به باسن فشار دهید. كمرتان را به جلو خم كنید. 20 ثانیه در این وضعیت باقی بمانید، 2 ثانیه استراحت كنید و دوباره این حركات را انجام دهید. سپس پای خود را عوض كنید.



2- حركات كششی عضلات پشت پا

پاهایتان را به موازات هم قرار دهید، سپس خود را در حالت قدم برداشتن قرار دهید. پای جلویی را خم كنید و پای عقبی را بكشید. كف پای عقبی به زمین فشار وارد می كند. 20 ثانیه در این وضعیت باقی بمانید. 2 ثانیه استراحت كنید و دوباره این حركت را انجام دهید. سپس جهت را عوض كنید و با پای دیگر این حركت را انجام دهید.

3- حركات كششی سینه و عضلات كتف

دستهایتان را در پشت بدن به هم قلاب كنید. حال با كمری صاف، دستهای كشیده را خیلی با احتیاط و آرام بالا بیاورید. 20 ثانیه در این وضعیت بمانید. 2 ثانیه استراحت كنید و دوباره این حركت را تكرار كنید.

4- حركات كششی عضلات كتف

دستهایتان را بالای سر قرار دهید. آرنج دست راست را كه كاملا به سمت بالا قرار دارد، با دست چپ به پشت سر بكشید. سر را به طرفین بچرخانید. 20 ثانیه در این وضعیت باقی بمانید. 2 ثانیه استراحت كنید و سپس تمرین را تكرار كنید. این بار تمرین را با دست دیگر انجام دهید.

5- حركات كششی عضلات پشت پا

كمرتان كاملا صاف باشد. پای چپ را خم كنید. پاشنه پای راست را در حالی كه پا كاملاً كشیده است، جلوی بدن قرار دهید. انگشتان پا به سمت بالا هستند. اكنون فشار روی پای خم شده است و تمام كف پا روی زمین قرار دارد. 20 ثانیه در این وضعیت باقی بمانید، 2 ثانیه استراحت كنید. سپس این بار تمرین را با پای دیگر انجام دهید.

6- حركات كششی عضلات ران

در این تمرین، كمر كاملا صاف است و پاها را به موازات هم قرار دارند. یك پا را خم كنید. تمام وزن بدن را روی پای خمیده بگذارید. پای دیگر را كاملا بكشید. كناره های بیرونی پا را روی زمین قرار دهید. كناره درونی پا روی زمین قرار ندارد. 20 ثانیه در این وضعیت باقی بمانید. 2 ثانیه استراحت كنید. سپس این تمرین را با پای دیگر انجام دهید.

7- حركات كششی عضلات پشتی ران

كاملا صاف بایستید. سپس با پای كشیده و صاف، بالاتنه را با احتیاط و آهسته به طرف پا خم كنید. كمر در تمامی حالات این تمرین، كاملاً صاف است. 20 ثانیه در این وضعیت باقی بمانید، 2 ثانیه استراحت كنید، سپس تمرین را تكرار كنید.






نوع مطلب : حرکات کششی، قدرتی و گرم کننده، 
برچسب ها : حركات كششی قبل و بعد از دویدن، حركات كششی،
لینک های مرتبط :

جمعه 3 فروردین 1397 23:46

Incredible many of excellent facts!
generic cialis cialis cipla best buy tadalafil generic cialis name brand cheap cialis 20mg cialis uk next day cialis online cialis 20mg preis cf cialis 5 mg cialis purchasing
شنبه 14 مرداد 1396 08:46
I don't even know how I ended up here, but I thought this post was good.
I don't know who you are but certainly you're going to a famous blogger if you are
not already ;) Cheers!
یکشنبه 4 تیر 1396 21:27
چلیپا از خود نوشتن در حالی که ظاهر شدن دلنشین ابتدا آیا نه حل و فصل کاملا با من پس از
برخی از زمان. جایی در سراسر پاراگراف شما در واقع موفق به من مؤمن اما تنها برای بسیار در حالی که کوتاه.
من این مشکل خود را با جهش در مفروضات و
یک خواهد را خوب به پر کسانی که معافیت.
در صورتی که شما در واقع که می توانید انجام من را قطعا بود
در گم.
جمعه 11 فروردین 1396 23:41
Excellent beat ! I wish to apprentice while you amend your web site, how could i subscribe for a blog site?
The account aided me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted of this your
broadcast offered bright clear concept
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ


سعی بر آن است مطالبی مفید در اختیار معلمان، مربیان، دانشجویان و دانش آموزان گرامی قرار گیرد.


"از دل و دیده گرامی تر هست؟!
آری، دست!
شرف دست همین بس که نوشتن با اوست.
بی گمان هرکه به هر جای درآید ز پای
دستهایش بسته‌ست.
وه!
چه نیروی شگفت انگیزی‌ست
دستهایی که به هم پیوسته‌ست."

مدیر وبلاگ : کبـــــری افـــــــرا
موضوعات
پیوندها
نظرسنجی
به نظر شما کدامیک از طرح های ملی تربیت بدنی در بین دانش آموزان از محبوبیت بیشتری برخوردار است ؟








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر
Online User

IS
کلیه حقوق این وبلاگ برای تربیت بدنی مدارس (خزر اسپرت) محفوظ است